Autoreis en uiteindelijk Home Sweet Home! - Reisverslag uit Den Ham, Nederland van Eyelien Bekkering - WaarBenJij.nu Autoreis en uiteindelijk Home Sweet Home! - Reisverslag uit Den Ham, Nederland van Eyelien Bekkering - WaarBenJij.nu

Autoreis en uiteindelijk Home Sweet Home!

Blijf op de hoogte en volg Eyelien

23 September 2012 | Nederland, Den Ham

Dag 22
Om 11.15u reden wij van de boot af en konden we koers zetten richting NL. Het was mooi autorij weer, af en toe het zonnetje en heel af en toe ene paar druppels. Na ongeveer 150km gestopt bij een benzinepomp om hem even helemaal vol te gooien, als het goed is redden we het dan met deze tank en dat is uiteindelijk ook gelukt. Hier ook even geplast en wat gegeten& gedronken. We waren toen eigenlijks wel weer goed fris en gingen weer verder. Paar uurtjes later nog een plaspauze gehad op de A1 en toen even op internet geweest om te kijken hoe het met het Wk wielrennen voor vrouwen ging. We hebben toen ook even een soepie gemaakt. Daarna was net de uitslag bekend dus wisten we ook weer dat super Fox gewonnen had. Hierna moesten we nog 2,5u...op het laatst hadden we echt geen zin meer maar met alle cd tjes blijven meezingen zijn we uiteindelijk om 20.30u in Den Ham aangekomen.Poeh daar waren we best blij om. De hulptroepen kwamen ons gelijk helpen om de hele auto uit te pakken. Dus dit ook gelijk gedaan. Alles lekkerin de gang van de boerderij uitgestald. Toen wou Lisette haar auto starten maar die deed helemaal niets meer..Beetje jammer maar zo zou later op de avond gewoon even de Skoda meenemen naar huis. Kan hij ook nog een beetje afkicken;-) We hebben lekker wat gegeten, foto"s geshowt en lekker bij gekletst.
Na 1720 nautische mijlen (1km = 1,852km) op zee en en rond 3375km over de weg zit deze fantastische reis door IJsland erop. We hebben genoten met volle teugen en ik ga zeker terug naar dit wonderbaarlijke land.
Ik heb met veel plezier mijn belevenissen opgeschreven voor mezelf als dagboek en om jullie te informeren. Hopelijk vonden jullie het leuk!
Liefs van mij