Een week voor vertrek! - Reisverslag uit Den Ham, Nederland van Eyelien Bekkering - WaarBenJij.nu Een week voor vertrek! - Reisverslag uit Den Ham, Nederland van Eyelien Bekkering - WaarBenJij.nu

Een week voor vertrek!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eyelien

20 September 2007 | Nederland, Den Ham

Hallo allemaal!
Het begint nu echt menens te worden! Vandaag over een week vlieg ik naar Aruba, via Bonaire trouwens, heb ik die gelijk ook al even gezien;-) Op 27 september 14.20 zal de KLM boeing vertrekken van schiphol om 's avonds om 20.05 op Aruba te landen.
Op dit moment is het wel raar, het regent hier af&toe flink, ploeggenoten van mijn ploeg zitten nog flink af te zien in de ronde van Toscane (Italië ) en Daan (zuslief) zit in Calgary (Canada) om het gevoel weer een beetje te krijgen. Ik zit hier alleen op mijn kamer met een lege, ja nog lege koffer naast me. Ik heb al wel wat dingen klaarliggen maar het moet er allemaal nog in. Zelf ga ik straks voor de laatste keer trainingskoersje op Corpus den Hoorn rijden ter voorbereiding van het NCK aanstaande zaterdag in Hoogezand. De seizoensafsluiter!
Nouja het voelt allemaal héél apart maar het gaat vast allemaal goed komen!
De puntjes gaan op de I in huize Bekkering en ik zit vanaf volgende donderdag in Oranjestad!
Ik verblijf daar in een appartement waar ik een kamer heb voor mezelf. Dit appartement is van Nederlanders die daar contactpersonen van mijn opleiding zijn. Ik kom hierdoor bij andere Nederlandse Hanze Hogeschool studenten in huis te wonen. Gaat vast wel gezellig worden.
Voor de wielrenners onder ons, ik neem een ATB mee omdat je hier wel heel mooi kunt crossen in de binnenlanden! Het is erg onveilig om op de grote weg te gaan fietsen aangezien ze er rijden als beesten.
Mijn stageadres weet dat ik een fanatieke sportster ben en dat vinden ze ook erg leuk. Ze gaan me straks in contact brengen met mensen die ook fietsen daar dus ik ga dat allemaal zien.
Mijn specialisatieopdracht is tot op heden nog een beetje onduidelijk, dit schijnt heel normaal te zijn volgens velen ookal is het voor mij opzich wel een beetje vervelend. Het gaat de richting op van kinderen met overgewicht. Omdat dit een groeiend probleem op Aruba is. Hoe & wat precies ga ik jullie later vertellen.
Ik weet op dit moment even niet meer te vertellen, ik verwacht dat mijn volgende bericht vanaf Aruba wordt getypt!

Mijn adres is:
Eyelien
Caya Petronia 34
Oranjestad
Aruba

En voor de mensen die een keer met mij willen bellen ga skype downloaden van het internet en koop een koptelefoon. Het is echt super makkelijk! Mijn skypenaam is eyelien78
Nou dit was het eerst even voor nu!
Doeg
Liefs Eyelien

• 20 September 2007 - 15:59

Ik:

Ik zie dat mijn fotootjes een beetje raar doen. Het zijn ook allemaal plaatjes maar ik vind het wel leuk om ze er op te zetten. Het gaat om het idee he..
    Doeg

• 25 September 2007 - 11:56

Chantal:

heel veel succes!!!
    blijf aandachtig je leven op Aruba volgen!

X Chantal

• 26 September 2007 - 13:57

Jenny:

Succes met de laatste voorbereidingen en heel veel plezier met alles! Wie weet mag je net als wij de opdracht zelf bedenken ;)

Groetjes!

• 27 September 2007 - 17:37

Neeltje:

Als het goed is ben je nu aan het vliegen of al aangekomen! spannend zeg! maar heel veel succes en plezier!!! X Neeltje

• 28 September 2007 - 11:44

Lieske:

hey Eyelien,

Heel veel plezier en succes daaro!!! kga je site goed in de gaten houden, want ben wel benieuwd naar wat je daar allemaal doet en gaat doen....

succes!!

Dikke kus