Op Aruba! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Eyelien Bekkering - WaarBenJij.nu Op Aruba! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Eyelien Bekkering - WaarBenJij.nu

Op Aruba!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eyelien

29 September 2007 | Aruba, Oranjestad

Hoi allemaal!!
Ik ben nu over een half uurtje alweer 1 hele dag op Aruba. Ik ben gisteren locale tijd om 20.00uur aangekomen op Aruba na toch enige vertraging op schiphol te hebben opgelopen. Ik vloog pas om half 4 ipv 14.20 maar uiteindelijk dus geen vertraging meer na een hele vlugge stop op Bonaire.
Nadat ik al mijn bagage gevonden had op het vliegveld ontmoette ik Rita, de vrouw van de huisvesting die mij zou oppikken. Aangekomen bij mijn huis zaten al mijn huisgenoten aan het diner. Ik ben nummertje 8 van het huis. Ik heb een leuke kamer met eigen douche, toilet, koelkast, magnetron , tv en last but no least een tweepersoonbed! Nou het ziet er prima uit dus het gaat vast goed komen! Vandaag ben ik even de stad in geweest om even te kijken hoe en wat een paar dingen zijn. Ik zit de straat uit hier en 1x rechts afslaan en dan ben ik bij mijn werk. Dus dat is wel chill.
Ik doe dit weekend eerst ff lekker rustig aan, ik moet wel erg wennen aan de warmte..Maar lekker is het wel!..
Nou dit was even een snelle eerste update van het zonnige Aruba :-)
Doegie!

  • 29 September 2007 - 10:45

    Lieske:

    hey,

    Goed bezig!!!
    Goed aangekomen dus, Veel plezier daaro...

    kuskus

  • 29 September 2007 - 11:42

    Marcel:

    He meissie,

    dus het bevalt je daar wel?? Leuk zeg, geniet ervan en veel succes. Mis je wel al hoor... ;)

    dikke kus...

  • 29 September 2007 - 15:24

    Richard:

    Fijn dat je goed bent aangekomen, stuur de zon even deze kant op wil je, die mis ik wel in dit koude landje momenteel..
    Groetjes.

  • 29 September 2007 - 17:29

    Erika:

    Het wordt vast een leuke tijd voor je!!

    Ik heb vandaag Harderwijk gereden, 35e.(ja geen laatste) Het ging wel redelijk. Viel nl. aantal keren. Het was super modderig parcours........ja we hebben echt de hele dag regen................
    Linda 15e, Margriet E. 36e.

    Liefs en ik spreek je binnenkort....


  • 29 September 2007 - 20:36

    Mriekjeuh:

    Hey lien...

    NODIG.... ZON.... HEEEEEL hard... HIER IN NEDERLAND... Stuur m fe met spoed:O...

    Maar goed;).. heel fijn dat juh veilig aangekomen bent.. en zet m op met juh stage!!

    Kuzz uit het klere.. en zeiknatte.. en harde windende nederland;)

    mriek

  • 30 September 2007 - 13:45

    Kim:

    Hoi Eyelien,

    Goed om te horen dat je goed bent aangekomen. Ik hoop dat je het goed naar je zin zult hebben. Wij zijn ook druk met onze opdracht bezig. Het is hier alleen wel rotweer. Nou ik wens je veel succes en plezier en ik schrijf je gauw weer een berichtje op je site.

    liefs,

    Kim

  • 30 September 2007 - 14:50

    Wilma :

    Hey Pino :D
    Heb je een jetlag? Hoop het niet, want je moet morgen al beginnen! Ik hoop dat je een beetje snel aan de slag kan en dat het niet zo gaat zoals de afgelopen maanden (traag). Ik heb de verwarming maar hoog gezet, maar 30 graden zal het niet worden. :(

    -x-x-x- je vriendinnetje

  • 01 Oktober 2007 - 13:30

    Marit:

    He smurf,

    In Stuttgart zijn we uitgesmurft, het was echt super leuk op de camping aan het parcour. Heb je nog een beetje meegekregen van het WK of heb je het daar al te druk voor? Mooi dat je een fijn plekkie hebt en mooi weer. Mailookl maar even een paar zonnestraaltjes hier naar toe.

    Ben net thuis en ga nu ff andere mailtjes checken.

    Knuffel kampie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eyelien

Hoi! Ik ben Eyelien en dit is mijn reisverslagprofiel. Helaas na mijn afstudeertrip op Aruba geen verslagen meer bijgehouden... Ik ga mijn leven beteren ;-)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 82615

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 22 September 2012

Rondreis IJsland 2012

20 Mei 2012 - 29 Mei 2012

Cyprus 2012

02 Maart 2012 - 11 Maart 2012

Wintersport Bellwald 2012

02 Januari 2011 - 13 Januari 2011

Trainingskamp Lanzarote 2011

19 Februari 2010 - 28 Februari 2010

Trainen en etappekoers in Nieuw Zeeland 2010

16 Augustus 2008 - 24 Augustus 2008

OS Beijing 2008

27 September 2007 - 15 Februari 2008

Afstudeerstage op Aruba 2007/2008

17 Maart 2007 - 29 Maart 2007

Pakistan 2007

22 Februari 2004 - 02 Maart 2004

Wielerkoers in Sri Lanka 2004

Landen bezocht: