Nu wel echt nieuwe fotootjes! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Eyelien Bekkering - WaarBenJij.nu Nu wel echt nieuwe fotootjes! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Eyelien Bekkering - WaarBenJij.nu

Nu wel echt nieuwe fotootjes!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eyelien

10 Oktober 2007 | Aruba, Oranjestad

Hallo iedereen! :-D
Deze keer heb ik wel echt nieuwe fotootjes geplaatst. Ik moest dit namelijk eerst nog even zien te regelen en dat kon vandaag pas.
Ik moet het ook allemaal een beetje uitvinden he..Mijn excuses dat er niet echt een logische volgorde in zit maar het zijn allemaal foto's van anderen aangezien mijn kabeltje voor het overzetten van de camera naar mijn pc nog onderweg is van Nederland naar Aruba ;-)
Zoals een paar van jullie zien, heb ik jullie toegevoegd in mijn mailinglist omdat ik denk dat jullie het wel leuk vinden om een beetje op de hoogte te worden gehouden.. Als je het nu echt helemaal niet leuk vindt kun je je zelf hiervoor altijd nog weer afmelden!

Gisteren heb ik met mijn nederlandse stagebegeleidster gesproken over de mogelijkheden van mijn afstudeeropdracht hier. Daar is wel een leuk idee uitgekomen dus daar ben ik nu mee aan de slag om dat wat uit te werken.
Later meer hierover!
Het is nog steeds bloody hot on the Island maar er is ook regelmatig bewolking maar dat is helemaal niet erg!
Tot snel!

Doeg x Lien

• 10 Oktober 2007 - 14:46

Christine:

Hoi Pino,

Bedankt dat je mij even aan de mailinglist hebt toegevoegd. Was er nog niet aan toekomen om je site op te zoeken, stuk makkelijker zo :-). Leuk om te lezen!
    Lekker weertje daar, nog twee nachtjes en dat zit ik ook in de zon!

Dikke Doei

• 12 Oktober 2007 - 16:31

Paulientje:

hi buuuvie!
    Leuke foto's heb je al heur...nog even en dan weekend! YOEPIE.

Liefs Paulien je collegaatje