week 16 alsnog... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Eyelien Bekkering - WaarBenJij.nu week 16 alsnog... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Eyelien Bekkering - WaarBenJij.nu

week 16 alsnog...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eyelien

26 Januari 2008 | Aruba, Oranjestad



Hallo iedereen!
Hier weer een wekelijkse update van mijn avonturen op Aruba. Dit keer een dagje eerder omdat ik morgen ochtend vroeg voor 3,5 dag naar Sint Maarten vertrek om daar ook even een kijkje te nemen. Ooh wat is het toch vervelend om hier te zijn;-)
Mmm ik was dus wel op tijd aan deze blog begonnen maar wegens allerlei dingen die tussendoor kwamen is het helemaal niet gelukt om deze blog uiteindelijk ook te posten.. Het is nu inmiddels alweer vrijdag dus de volgende week is al weer voorbij..Maar ik plaats nu gewoon deze blog nog en ik zal dan verder met die van afgelopen week!! Mijn excuses voor de trouwe lezers want ik hoorde al van allerlei kanten dat mijn blog gemist werd!!! Heel goed lieve mensen!
Op dit moment hebben we geen internet op de Caya en zit ik dus downtown Oranjestad bij een pizzaboer waar je gratis internet hebt! Omdat ik na een week zonder internet te zijn geweest het wel weer es tijd vond...:-)

Afgelopen week was het op het werk een drukke bedoeling met het voorbereiden van de presentatie over mijn onderzoek. Tevens was de vakantie van Matsy voorbij en dat betekende dat zij weer op haar eigen kantoor ging zitten en Paulien en ik onze plek in de kantine weer innamen. Lekker in de drukte zo nu en dan maar dat hoort er bij hier. Ik ben nog bij de directie Volksgezondheid geweest voor enkele bronnen voor mijn scriptie. Donderdag middag om 15 uur was het dan. De presentaties! We gingen hiervoor naar de A.P.F.A. Dat is een bedrijf die pensioenregelingen doet en in een heel groot gebouw gevestigd is. Hier doet het WGK normaal maandelijks hun vergadering met al hun personeel omdat daar op het WGK hoofdkantoor geen ruimte voor is. We zaten helemaal bovenin het 4 verdiepingen tellende gebouw. Je had daar echt een mooi uitzicht over het eiland. Om 16 uur kon ik dan eindelijk beginnen met mijn presentatie. Na even mijn hart in mijn keel te hebben gevoeld ben ik begonnen en daarna liep het vlot en lekker verder. Ik wist immers ook goed waarover ik praatte. Ik ben hier de afgelopen 4,5 maand mee bezig geweest! Iedereen was dan ook erg enthousiast over mijn presentatie en ik was dan ook erg blij toen ik het er op had zitten. Paulien haar presentatie ging ook goed en na die tijd was er hapje en drankje en hebben we gezellig gekletst met collega’s en medewerkers. Lekker hoor dat dit er nu op zit! :-)
Op de Caya was het rustig afgelopen week ondanks het bezoek wat er is. Iedereen doet lekker zijn eigen ding. Ik ben dinsdagavond met Janine mee geweest naar haar vader en vriendin in het huisje bij de Frenchman Pas. Daar hadden zij super lekker en gezond voor ons gekookt met veel verse groenten en kip. Lekker genoten daar van de rust onder het genot van een wijntje op de patio van het huisje!!
Vrijdagmiddag was het weer weekend! Ik heb boodschappen gedaan met Janine voor de laatste bbq met z’n allen. We zaten s’avonds heerlijk met 9 personen te bbq-en. De vader van Janine met zijn vriendin waren ook van de partij. Gezellig!!
Verder een super heerlijk relaxed weekend gehad met natuurlijk op het strand geweest en verder lekker rustig aan gedaan. Zondagavond zijn we nog met het huis inclusief Fake en de vader van Janine uiteten geweest in de stad. Leuke weekendafsluiting, hierna mijn spullen gepakt voor mijn trip naar Sint Maarten en Saba. Daarna snel gaan slapen want het zou weer snel de volgende dag zijn. Daarover in mijn volgende blog meer die ik snel zal typen zodat hij er maandag weer op staat!
Daagg geniet lekker van jullie weekend daar, doe ik dat hier ook!
Liefs & een knuffel Eyelien.
PS. Ik had nog heel leuke post ontvangen van Christine & Wilma , super bedankt meiden!

  • 27 Januari 2008 - 10:11

    Marjolein:

    Hoi Eyelien!
    Heerlijk dat je dat af hebt gerond! Nu lekker tripje voor de boeg! Viel spass!
    Liefs

  • 27 Januari 2008 - 15:20

    Marijke/fokko:

    hallo meissie
    wat fijn dat je nu kunt gaan genieten van de vakantie. alhoewel ik geloof dat je genoten hebt daar.
    mijn crockes zijn niet zo mooi versierd als de jouwe , wil je voor mij een handje vol meenemen dan worden de mijne ook mooi, de basis kleur is de kleur van de zee daar op aruba.
    wanneer is de thuis reis?
    groetjes marijke,fokko en biene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eyelien

Hoi! Ik ben Eyelien en dit is mijn reisverslagprofiel. Helaas na mijn afstudeertrip op Aruba geen verslagen meer bijgehouden... Ik ga mijn leven beteren ;-)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 82564

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 22 September 2012

Rondreis IJsland 2012

20 Mei 2012 - 29 Mei 2012

Cyprus 2012

02 Maart 2012 - 11 Maart 2012

Wintersport Bellwald 2012

02 Januari 2011 - 13 Januari 2011

Trainingskamp Lanzarote 2011

19 Februari 2010 - 28 Februari 2010

Trainen en etappekoers in Nieuw Zeeland 2010

16 Augustus 2008 - 24 Augustus 2008

OS Beijing 2008

27 September 2007 - 15 Februari 2008

Afstudeerstage op Aruba 2007/2008

17 Maart 2007 - 29 Maart 2007

Pakistan 2007

22 Februari 2004 - 02 Maart 2004

Wielerkoers in Sri Lanka 2004

Landen bezocht: